Porady

Płaski brzuch w ciągu 7 dni? Czy to jest możliwe?

Płaski brzuch

Jak dużą metamorfozę może przejść Twoje ciało w ciągu tygodnia? Czy w tym czasie możesz osiągnąć płaski brzuch? Wszystko zależy tylko od Ciebie, Twoich predyspozycji i zaangażowania.

Płaski brzuch w tydzień

Recepta na płaski brzuch w tydzień jest bardzo prosta: dieta i ćwiczenia. Przy odpowiednim zaangażowaniu i wiedzy na temat tych procesów można osiągnąć naprawdę świetne rezultaty. W wielu przypadkach (przy niedużej nadwadze) można osiągnąć płaski brzuch nawet we wspomniane siedem dni.

Dieta na płaski brzuch

Brzuch to miejsce w którym tkanka tłuszczowa odkłada się bardzo szybko. Wystarczy kilka błędnych nawyków żywieniowych i tworzy się tak zwana „oponka”. Aby ją usunąć, musisz zmienić odżywianie na:

  • zdrowsze
  • zbilansowane
  • pełnowartościowe

Dieta powinna składać się od  5 do 7 posiłków. Ich obfitość dostosowana do warunków indywidualnych, tj:

  • obecnej wagi
  • zapotrzebowania generowanego przez organizm
  • metabolizmu

W Internecie jest mnóstwo gotowych diet na płaski brzuch. Przed skorzystaniem z jakiejkolwiek sugerujemy zapoznać się z opiniami i recenzjami na temat danego jadłospisu. Wszak, nie każda dieta okazuje się być skuteczna.

Ćwiczenia na płaski brzuch

Wbrew pozorom – najskuteczniejsze na płaski brzuch nie okazuje się trening tej partii mięśniowej. Najlepiej w redukcji zbędnej tkanki tłuszczowej sprawdzają się ćwiczenia ogólnorozwojowe, aerobiczne, wykorzystujące do pracy mięśnie brzucha. To jest: bieganie, jazda na rowerze oraz pływanie.

Oczywiście, trening warto wspomagać ćwiczeniami kształtującymi mięśnie. Świetnie sprawdzą się plany treningowe ABS II, A6W czy popularne brzuszki i nożyce.

Należy pamiętać, że brzuch to partia mięśniowa, która regeneruje się bardzo szybko, co w praktyce oznacza brak konieczności przerw pomiędzy sesjami treningowymi.

Suplementacja – czy warto?

W mediach: Internecie, radiu i telewizji usłyszeć można wiele reklam środków na płaski brzuch. Owszem, są one skuteczne, ale tylko jako wspomagacz diety i ćwiczeń. Same z siebie nie sprawią, że nagle oponka zniknie. Natomiast, warto zdać sobie sprawę, że suplementy diety – potrafią być naprawdę użyteczne – pod warunkiem, że zadbamy o dwa powyższe procesy, tj. dietę oraz trening.

W przypadku doboru suplementów na płaski brzuch, powinniśmy pamiętać, że istniej multum preparatów, których efektywność jest marna, by nie powiedzieć żadna. Jak zatem odróżnić hit od kitu? Jak wybierać suplementy diety?

Dostępność suplementów diety na odchudzanie jest więcej, niż dobra. Sprawdzone, skuteczne i przede wszystkim bezpieczne rozwiązania są z reguły do przejrzenia w niezależnych rankingach tabletek na odchudzanie.

W chwili obecnej, absolutnym numerem 1 jest Piperinox (https://piperinox.pl) – tabletki na odchudzanie, w których składzie znajdziemy: 

Ekstrakt z nasion guarany [22% kofeiny] (Paullinia cupana); otoczka kapsułki – hydroksypropylometyloceluloza; ekstrakt z kory cynamonowca (Cinnamomum cassia); ekstrakt z owoców pomarańczy gorzkiej [6% synefryny] (Citrus aurantium); ekstrakt z kłącza imbiru lekarskiego [5% gingeroli] (Zingiber officinale); ekstrakt z owoców papryki rocznej [10% kapsaicyny] (Capsicum annuum L.); substancja przeciwzbrylająca – sole magnezowe kwasów tłuszczowych; ekstrakt z owoców pieprzu czarnego – BioPerine® [95% piperyny] (Piper nigrum L.); barwnik – dwutlenek tytanu; pikolinian chromu. 

Wygląda imponująco, nieprawdaż?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *